#1 – Eén geheel zonder integratieproblemen.

All-in-one hotel software brengt verschillende departementen van jouw hotel of B&B samen. Het helpt je bij alle aspecten van je hotelmanagement, denk maar aan check-in & check-out, schoonmaaklijsten, ontbijtlijsten, facturatie, … Alles werkt via één centraal systeem of een combinatie van een (beperkt) aantal systemen die steeds in contact staan met elkaar. Geen complexe integratieproblemen, alles staat naadloos met elkaar in connectie, wat je heel wat tijd en frustraties bespaart.

Bookingplanner All-in-one Hotel Software
All-in-one hotel software Bookingplanner

#2 – Een goede gebruikservaring.

Met verschillende systemen werken, betekent ook vaak je weg vinden in verschillende interfaces. Je beschikt ook niet over één centraal dashboard waar je alle informatie in één oogopslag vinden kan. Een all-in-one systeem is overzichtelijker en eenvoudiger in gebruik, niet alleen voor jou maar ook voor al je collega’s. Het opleiden van nieuwe werknemers gebeurt namelijk ook sneller.

Een voorbeeld hiervan is onze Bookingplanner All-in-one hotel software. Met dit systeem kun je bijvoorbeeld op één centraal platform al je reserveringen zien, waardoor je de extranetten van de OTA’s (online boekingsplatformen) niet telkens dient te raadplegen. Alles in één: handig!

#3 – Tijdsbesparing.

Het grootste voordeel van een all-in-one pakket is waarschijnlijk tijdsbesparing! Alle gegevens zitten in één systeem, je hoeft niets meer over te zetten. Manueel werk wordt beperkt, waardoor er ook minder fouten gemaakt worden.

Ook wat rapportage betreft, verloopt alles automatisch. Geen handmatige controles meer nodig, rapporten worden automatisch gegenereerd. Dat kan eenvoudig omdat alle gegevens al in je systeem aanwezig zijn. Zo kun je leren uit de analyses van al die data en beter tegemoet komen aan de behoeften van de reizigers. Ook Bookingplanner all-in-one bevat een gedetailleerd rapportage segment.

Time is money, een all-in-one systeem levert je dus heel wat op.

#4 – Aandacht voor groei.

Met een All-In-One systeem werk je efficiënter: kostenbesparend en tijdbesparend. Hierdoor kun je meer focussen op de groei van je zaak.  

  • Aan de hand van verschillende rapportages kun je je bedrijfsstrategie vorm geven en optimaliseren.
  • Er is meer tijd om je online communicatie (social media, website) op punt te zetten en contacten te onderhouden met partners.  

Een all-in-one pakket betekent niet dat je niet kunt uitbreiden. Als startpakket heb je een handig all-in-one systeem, maar onze Bookingplanner all-in-one is ook gebaseerd op open connectivity. Dit wil zeggen dat je extra tools en applicaties heel eenvoudig kunt toevoegen aan het systeem. De communicatie tussen de integraties verloopt zeer vlot dankzij die open connectivity. Bezoek onze Marketplace en kies uit meer dan 400 partners!

Bookingplanner All-in-one Hotel Shamon
Bookingplanner all-in-one klant hotel Shamon - Eeklo

#5 – Veel boekingen, weinig administratie.

Via Bookingplanner all-in-one kun je jouw accommodatie eenvoudig promoten op populaire boekingskanalen zoals Booking.com en Airbnb. Zo vergroot je je online zichtbaarheid en trek je meer potentiële gasten aan.  

Een grotere online zichtbaarheid betekent vaak meer boekingen, maar niet per se meer administratie. Zo kun je je prijszetting eenvoudig via een centraal dashboard beheren. Ook management taken zoals facturatie, bijhouden van housekeeping, toewijzen van kamers, etc. worden vereenvoudigd door datzelfde softwarepakket.  

Meer boekingen en een hogere bezettingsgraad. Minder administratie en een betere gastervaring!

Ready, set, go!

Wil jij next level voor jouw zaak en meteen ook komaf maken met bergen administratie? Probeer ons Bookingplanner all-in-one hotel software gratis uit.

Vraag jouw Free Trial aan